reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimíra Molčáková

Vladimíra Molčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pijem vodu z lesného potoka (takmer vždy), počas búrky sa prechádzam z dáždnikom po ulici (občas), milujem slnečnú jar a svojho manžela, málo snívam a som pochabá (občas-stále) a každý deň si dávam záväzok lietať do vesmíru s mužom, ktorému som na krku už šiesty rok (neviem, čím to je, ale jemu sa to darí lepšie).Mám rada prekliatych básnikov aj naturalistov, renesančných maliarov aj gotickú architektúru. Rôznorodosť, či skôr rozmanitosť kultúr ma láka i desí zároveň. Zoznam autorových rubrík:  DomovSúkromnéSpoločnost

reklama

Súkromné

Sama

Vladimíra Molčáková

Sama

Mám presne tri hodiny a 144 mesiacov Vyrastie zo mňa rebel a bojovník za rovné práva pre všetkých

  • 20. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 646x
  • 0
Obdobie plusov 1.

Vladimíra Molčáková

Obdobie plusov 1.

Dnes sa ideme pozrieť na krásnu bielu chalúpku s novou strechou a veľkou záhradou. Má všetko, po čom obaja túžime. Priestor pre naše deti aj pre nás, priestor pre našich blízkych a všetkých dobrých ľudí.

  • 22. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 623x
  • 3
Obdobie mínusov 1.

Vladimíra Molčáková

Obdobie mínusov 1.

Steinbeck to vystihol presne – radosť, smrť, láska, nenávisť i všetko ostatné sa niekoho dotýkajú viac a iného menej. Alebo vôbec nie.

  • 22. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 545x
  • 2
Zomrel Matěj

Vladimíra Molčáková

Zomrel Matěj

Šesť dní sme dúfali, že ho polícia nájde a privedie späť k rodičom. Včera sa potvrdili najhoršie obavy – malého Matěja našli pri železničnej trati bez známok života.

  • 20. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 765x
  • 1
Pre Nadsamcov

Vladimíra Molčáková

Pre Nadsamcov

Sme, aké sme, mamička nás má aj tak rada alebo seminár na tému „Možnosti rozvoja mozgových funkcií modernej ženy“ (Nadsamcom rada pomožem s organizáciou...)

  • 2. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 410x
  • 12
reklama
Pomoc v boji

Vladimíra Molčáková

Pomoc v boji

Dá sa na Neho vždy spoľahnúť. Len neviem, prečo sa nespoliehame častejšie.

  • 2. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 815x
  • 10
Moje divy sveta

Vladimíra Molčáková

Moje divy sveta

  • 15. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 606x
  • 0
Clivota za domovom?

Vladimíra Molčáková

Clivota za domovom?

  • 15. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 687x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu