reklama

Sedáva na schodoch

Sedela na schodoch pri východe z metra a odpočívala. Okoloidúcim sem-tam opatrne nastrčila dlaň. Čo ak náhodou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Väčšina okolo nej prechádzala nevšímavo, ľahostajne a hlavne rýchlo. Niektorí spomalili krok, zahľadeli sa, zdalo sa, že uvažujú či dať alebo nedať. Dnes ale nie je ten správny deň.Ponúkam sladkú buchtu a kúsok pizze, čo predávajú opodiaľ. Zdvorilo odmieta, tak zdvorilo, až jej na chvíľu uverím, že nie je hladná. A smädná? Áno, smädí ma, je to horšie ako hlad. Čo tak trocha vody? Ale nie, veď sa nejde kúpať. Dnes skutočne nie je ten správny deň.A jej štvornohý priateľ len smutne hľadí, dal by si vodu, ale nemôže. Pánom je tu jeho panička.

Vladimíra Molčáková

Vladimíra Molčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pijem vodu z lesného potoka (takmer vždy), počas búrky sa prechádzam z dáždnikom po ulici (občas), milujem slnečnú jar a svojho manžela, málo snívam a som pochabá (občas-stále) a každý deň si dávam záväzok lietať do vesmíru s mužom, ktorému som na krku už šiesty rok (neviem, čím to je, ale jemu sa to darí lepšie).Mám rada prekliatych básnikov aj naturalistov, renesančných maliarov aj gotickú architektúru. Rôznorodosť, či skôr rozmanitosť kultúr ma láka i desí zároveň. Zoznam autorových rubrík:  DomovSúkromnéSpoločnost

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu