reklama

Obdobie plusov 1.

Dnes sa ideme pozrieť na krásnu bielu chalúpku s novou strechou a veľkou záhradou. Má všetko, po čom obaja túžime. Priestor pre naše deti aj pre nás, priestor pre našich blízkych a všetkých dobrých ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Vybrali sme ju obaja spoločne. Obzeráme si fotky z prvej prehliadky a zasnene plánujeme, v ktorej miestnosti bude obývačka a kde dáme kuchynskú linku, kde budem žehliť a kde sa budeme milovať. Snívame o japonskej záhrade a laicky skúšame, či sa tam vojde.Je to krásny pocit – plánovať, snívať, dúfať. Spoločne.Občas mi vyčítajú, že som etapová, že si život člením na jednotlivé diely, o ktorých som presvedčená, že do seba zapadajú a ktoré úspešne i neúspešne skladám do ucelenej mozaiky. Pripomínajú mi, že veciam treba dať voľný priebeh. Veď hej, súhlasím. Ale mne sa páči plánovať aj s rizikom, že príde veľké sklamanie. Viem, nemám si zamieňať plánovanie so snívaním. Ale aj snívať sa naučím. Chce to odvahu a trocha povzbudenia. Môj muž vie dokonalo snívať. Má to ľahšie, je z inej planéty. Nie, je z inej galaxie. Tam je snívanie povinným školským predmetom.S každým ďalším ránom som odvážnejšia. Každý bozk od manžela do mňa leje konské dávky chuti a energie. Každá naša spoločná myšlienka dáva môjmu životu zmysel.Necítim sa zbytočná.A našim deťom pribudne ďalší školský predmet. V našich končinách nepovinný.

Vladimíra Molčáková

Vladimíra Molčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pijem vodu z lesného potoka (takmer vždy), počas búrky sa prechádzam z dáždnikom po ulici (občas), milujem slnečnú jar a svojho manžela, málo snívam a som pochabá (občas-stále) a každý deň si dávam záväzok lietať do vesmíru s mužom, ktorému som na krku už šiesty rok (neviem, čím to je, ale jemu sa to darí lepšie).Mám rada prekliatych básnikov aj naturalistov, renesančných maliarov aj gotickú architektúru. Rôznorodosť, či skôr rozmanitosť kultúr ma láka i desí zároveň. Zoznam autorových rubrík:  DomovSúkromnéSpoločnost

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu