reklama

Ide o kilometre, o počet návštev alebo len o pocit?

Bývali sme v Poprade, za rodičmi sme to mali asi 60 kilometrov a navštevovali sme ich tak raz za čas. Teraz bývame v Prahe, za rodičmi to máme 700 kilometrov a navštevujeme ich tak raz za čas. Akurát pocit viny je teraz väčší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Je to vzdialenosťou? Je 60 menej ako 700? O koľko menej? O tie minúty strávené so slúchadlami na uchu? Alebo o tých pár hodín cesty naviac?Komplikácia.Ešteže máme internet. Ľudia z konca planéty sú nám bližšie ako nikdy predtým. Len tá rodina sa mi stále zdá tak ďaleko...

Vladimíra Molčáková

Vladimíra Molčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pijem vodu z lesného potoka (takmer vždy), počas búrky sa prechádzam z dáždnikom po ulici (občas), milujem slnečnú jar a svojho manžela, málo snívam a som pochabá (občas-stále) a každý deň si dávam záväzok lietať do vesmíru s mužom, ktorému som na krku už šiesty rok (neviem, čím to je, ale jemu sa to darí lepšie).Mám rada prekliatych básnikov aj naturalistov, renesančných maliarov aj gotickú architektúru. Rôznorodosť, či skôr rozmanitosť kultúr ma láka i desí zároveň. Zoznam autorových rubrík:  DomovSúkromnéSpoločnost

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu