reklama

Prišiel mi list od mamy

List úhľadne zabalený v obálke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

List úhľadne zabalený v obálke. Na obálke adresa. V písme, inokedy úhľadnom a pevnom, nepatrný náznak staroby...Kde je moja mladá mama?

Vladimíra Molčáková

Vladimíra Molčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pijem vodu z lesného potoka (takmer vždy), počas búrky sa prechádzam z dáždnikom po ulici (občas), milujem slnečnú jar a svojho manžela, málo snívam a som pochabá (občas-stále) a každý deň si dávam záväzok lietať do vesmíru s mužom, ktorému som na krku už šiesty rok (neviem, čím to je, ale jemu sa to darí lepšie).Mám rada prekliatych básnikov aj naturalistov, renesančných maliarov aj gotickú architektúru. Rôznorodosť, či skôr rozmanitosť kultúr ma láka i desí zároveň. Zoznam autorových rubrík:  DomovSúkromnéSpoločnost

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu